Friday, January 15, 2010

Yang first-first 11hb ulang balik pada 12hb; tak jadi sebab pendek tapi nampak band




12hb aku dapat ni ; tapi Yang ni depa kata primer dimer, aku yang excited gila tiba-tiba jadi lemah semangat. Ada yang kata smear saja, bukan band. Yang ni guna ureB sebangai primer. Apa apa hal aku nak kena tanya SV betulkah idaknya makhluk berbulu itu.


Hari ni 15hb; Gel satu, tiada kelihatan sebarang kelibat genetik makhluk berbulu... aku guna primer HP2 di 4 petak pertama, ureB 3 petak seterusnya dan Vac A

Hari ni jugak, 15 hb: Gel 2, yang ada band tu koloni yang aku tak sangka2 hidup tapi xtentu lagi adakah ia makhluk berbulu itu...primer vacA, tapi macam bukan dekat expected band je... kalau aku tunjuk depa mereka akan kata ini primer dimer lagi...kena cari bukti lagi ni...

Hari ni; gel 3, err... ada nampak band tp xsempat nak pikir lagi nk gi solat kejap...lepas ni siasat balik




2 comments:

  1. gel 2 ad band..kompem 2 bkn primer dimer..gel 3 pn ad band..primer gapo?

    ReplyDelete
  2. rase2 tu band bkn primer dimer..primer dimer biasenye bwh skali..selepas tgk gel 3..tahniah..itu adalah makhluk berbulu a.k.a HP

    ReplyDelete