Monday, January 4, 2010

Primadona usang


Ni yang aku malas nak pakai smart...budak-budak bilik ni memuji muja ku, katanya aku lawa pada tahun baru (aku cuma pakai baju n kasut n beg yang mak2 sedara aku kasik je)... aku sebenarnya tak mau pakai smart bukan apa, aku kesiankan selebriti tanah air, mekap dah berejam, terpaksa pula ke saloon dan butik mahal supaya peminat memuji mereka ataupun paling kurang untuk keyakinan diri. Kalau aku pakai smart, mereka ke butik sara lee pun tak guna...lensa reporter dah xcari muka diorang dah, mesti cari aku. ahehe. Gagal.

Aku jenis malas nak ikut trend, tak ada bakat. tak payah tunggu ikut trend , aku match sikit je baju dengan tudung...sekumpulan kolig menghamburkan puji-pujian. Nasib baik tak jemput wartawan majalah muslimah. Tu xtenyeh bedak celak gincu dan sebagainya lagi. Terasa macam primadona usang. uhuk.

No comments:

Post a Comment