Tuesday, January 26, 2010

wajah


Spray spray spray sambil tunggu idea,..timbul minah ni, tetiba bos datang...masanya untuk pulang ye yeee!...oleh kerana balik awal malam ni, sambil tengok tv aku nak match reference dan rewrite manuskrip (2 hari cukup ke nak menulis, pasti tak cukup namun aku malas nak masuk zone panik nanti labwork aku berterabur, bak kata kezen aku mmutar itik, by the way..bos pun kata;say a tak nak u stress) ... anyway team mate dah hantar manuskrip dia hari ini, tahniah.

Manuskrip aku? InsyaAllah menyusul... akan kugoreng dengan releks dan bahagia, jangan bimbang otak ini milik Tuhan... esok sudah solat subuh tu aku nak panaskan enjin kereta terus.. pagi2 aku nak start lab, tunggu 16 jam...ambik result baru. hmm... Hah! pukul 1 pagi baru baca plate? ohh... kena ubah plan ..kena ubah plan... naya laki aku nanti.

No comments:

Post a Comment