Monday, February 1, 2010

Jumpa! a k a I FOUND IT


Aku selalu lewat datang sekolah sebab cari barang barang yang ada tapi tiba-tiba tak ada. Tadi aku cari personal thing dekat sejam... kalau tak dak benda tu memang aku tak dapat hadir sekolah hari ni.

Alih-alih aku geledah bilik arwah adik aku... godek2 dalam almari .. sekali jumpa da... tiba2 mata tersilau sesuatu ...HUAAA...NOVEL PERTAMA karangan sendiri MASA TINGKATAN 3... sayang nyee cup cup cup//tersengih seketika (tapi sebab dah lewat muka aku masam kelat je, bos kata kalau aku posa otomatik aku jadi garang...padahal aku berang kat diri sendiri yang xorganize .)

...pssst...novel pertama aku SEBIJIK MACAM RUPA THESIS i cakap u. Tapi kalau present masa viva aku tak tau la band berapa dapat... anyway form 3 uuu i siapkan.. huu i ingat buku tebal tu dah kena bakar... batul2 i pasrah. Mana nak cari lagi, hard disk pun dah berapa kali tukar..bekap plak mana ada -mana la budak2 macam aku tau apa itu bekap kan...

Tapi kan...jap tadi aku bincang bincang dengan BESABU pasal masalah aku ... aku rasa lepas jumpa dia aku akan jagi genius.. Ngaaa...

Darus, awat hang tak kerja mardi je..,

3 comments:

  1. pikirkan buku ramuan buat buffer or reagent mana ntah..
    hebat arr.. Form 3 tebal giler mengarang...
    tahniah!!

    ReplyDelete
  2. sbb telah tertulis oleh Allah untuk aku belajar sesuatu di sini.

    Kerja Tuhan, siapa tahu. Banyak rahsia yang masih rahsia.

    ReplyDelete
  3. bagus2...papa cemerlang jawapannya harus begitu//
    Ben...tahniah benda nya ben... itu maknanya panjang angan-angan...

    ReplyDelete