Monday, February 8, 2010

Say hi to chuki//


Aku check kredit ada 5 hinggit. Expired dah dekat, lepas buat timbang tara antara rindu yang membuak2 kepada kawan-dari-hati-tapi-tak-pernah-jumpa dan kredit...risiko diambil.

aku dial 00975772...6, "hi chukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, good eveningggggggggggg......." bla bla...

"oh, hi..i am cooking right now...how are u.."

"oh its okay... am i disturbing u.."

'no no at all..."

"blaa..bla.."

Sempat tanya anak apa kabar, internet tak ok ke kat opis sebab dah lama tak online... husband ok ke... dan sebelum letak telepon aku sempat mintak dia makan untuk aku sekali...

huuu... rindu kepada kawan-internet-yang-tak-pernah-jumpa-tapi-sayang.

lepas check balance...waa... cakap panjang-panjang celcom potong 3 hinggit je..MALAYSIA KE BHUTAN TU.... aku sayang CELCOM...

salah tu... AKU SAYANG ALLAH...SEBAB BERKAT AKU RINDU KAWAN KERANA ALLAH TAALA...

p/s: haruslah kawan sekolah aku murehhh sebab yg dekat xada hati nak tanya kabo pun ... rilek la beb...mun mun semua aku buleh date bila2 laa..InsyaAllah kalau aku free...(tapi aku ingat nak buat jadual bernafas juga...kalau tak bernafas terasa seperti tidak baik untuk kesihatan)

No comments:

Post a Comment