Wednesday, February 17, 2010

Besday anak pemanakan aku.


Gambar 1: tiada kena mengena dengan cerita di bawah, ini anak aku, bukan anak cik Itep.

from the list semalam...aku tak sempat buat 3 perkara; cari aceton, demo rotavep sbb emi xnampak bayang may be dekat rumah tikus, jumpa sv.

malam ni aku plan nk buat disk baru tp kerja2 perdataan yang baru anyak hanging...buleh tak aku delay esok lepas pukul 2...

besday anak pemanakan aku esok lusa dah... ummi dia soh aku tempah kek la, soh aku masak-masak la... aku harap dgn status bail out di amerika , cik Itep berbesar hati memberi sedikit honororium atas usaha murni aku memeriahkan majlis anak beliau. Aku ni tukang masak ilmu turun temurun dari moyang mc kelesom ... pelapis generasi maksuyah , jangan main-main..., nanti kang nak gulai kawah sekor lembu tahun 2020 tak ada kemudi... susah gok.


No comments:

Post a Comment