Thursday, February 25, 2010

Ganbatte Kudasai


Ganbatte Kudasai


Lantaklah ... yang penting buat kerja. Tahun ni mesti full day work. Masalah kepercayaan tu lantak la. Who cares. Aku buat kerja k, cuma planning tak proper. Komunikasi sosial dapat F, sebab tu cakap gagap-gagap macam orang menipu. Orang art macam aku, mana ada lukis pakai pembaris. Spontan tau . Matematik kata congak. Bukan congkak. Cuba soal sipir, kompen aku jawab tahap adi putra. Sebab tu kira atas kertas macam tak reti dah.

Beratus sampel nak kena kontrol tu wei... baru 2 3 hari lepas aku buang sampel dalam 96 well plate yg hampir sekotak aku buat... menyesal plak aku buang...lau ada lagi, aku ingat nak amek gambar semua.

Aku silap ambik course ni... tahap buat jadual kerja pun aku kena praktis nak dapatkan skill ... memang la haru, nak dapat result macam minggu ni...sakit tau nak praktis proper ni... seni makhluk halus lain la dengan seni halus yang aku minat. Takkan la aku nak bagitau aku tgh cari jalan n praktis skill sistematik. Aku art ok... lukisan aku tak payah plan pun... AKU REDAH TARAM CAT JE... seksa tau nak switch habit.


Tak kira. Kansel semua projek berpoya-poya. Baru berangan nak join family day, hari sabtu . Baru nak kasik duit dekat azuan... Sekarang ni, tumpang berangan je pun aku dah kira ok.

Aku rasa Tuhan nak marah aku la, buat silap sikit mesti tak lama memang aku kena... Selalunya marah tanda sayang. Aku harap Tuhan sayang aku.




No comments:

Post a Comment