Wednesday, February 24, 2010

Habis hari ini


Baru je aku rasa hujung minggu lepas berlalu...dah nak bertemu hujung minggu ke sekelian kali.

Malam tadi balik rumah timing cinderella. Salah timing. Terkilan juga sebab bonda kirim nasi kerabu. Memang la aku beli tapi semuanya dah tidor. Lepas supper, aku ketuk pintu bilik bonda pelan-pelan, ajak makan nasik, dan roti tempayan untuk ayah. Masuk angin 'gels' perut hamba...tak ingat siang tadi tak makan nasi.

Seharian hari ini aku speed up bajet setel sebelum isyak. Sebab bos dah kasik warning dia ada majlis tahlil malam ni tak buleh nak nemani daku. Kalu nak gak ditemani silakanlah balik kol 12 macam malam tadi.

Pagi tu aku trusss setat dengan prepare sampel, buat 20 jenis kepekatan, titik atas dis, dan cucur dalam 96 telaga, strik 10 keping pinggan versi seni sains, tempek plak dis atas tu, peram dalam pemeram. celah-celah tu fariza datang nak tangkap gambo...menyelit situ lagi...keje last aku ialah buat MBC pada pukul 7 lebih malam. Berseriau gak la takut-takut ju onn datang menyapa sebab dah maghrib.

Penamatnya aku turun solat dan buka PC yang ditulis 'for research only' - yang sedang aku hadap skang ni. semua sekali cukup la 9 jam aku buat non-stop. Tu kerja-kerja perdataan akan disambung lepas ni.

(TAPI KALAU ADA ORANG AJAK GI TENGOK BABY KAKNOT, AKU BULEH USAHAKAN PERGI BERSAMA...ayat merajuk aku; aku je suka bersama korang, korang tak suka langsung bersama aku.)

Tak bes la jadi budak-budak diumur senja ni.



No comments:

Post a Comment