Sunday, December 27, 2009

Jangan Dekat!


Terpaksa suntik tenaga nuklear hari ni... supaya kudrat aku jadi tahap hulk hogan. Sapa-sapa yang dekat harus-harus jadi mutant.

Bermulanya kerja aku lepas makan tengahari. Sebab pada syif pagi aku terlepas waktu kecemasan (bonda tiba-tiba buat keputusan nak shopping spring buai khas untuk cucunda beliau)

Aku dah agak bila masuk kedai, bonda mula kelabu mata- kalau boleh nak perabihkan semua matawang yang ada dalam kocek dia. aku dengan slow and steady kasi sound .." Mother, fokus mother...fokusssssssssssss..." ehehehe... beliau pun letak balik topi comel ke tempat asal dan terus fokus kepada tali spring. Bonda...bonda.

Oleh sebab berbakti kepada bonda itu maka aku terlepas syif pagi. Habis plan asal aku nak otoklef broth untuk HP dan sebagainya. Harap buleh dilaksanakan sepenuh jiwa dan raga bila lepas lunch ni... hari ni kan pakai enjin jenis nuklear.

No comments:

Post a Comment