Sunday, December 20, 2009

Bermula hari ke-2 1431H

Arakian maka bermula...sesudah peristiwa letupan (lain kali aku cerita pasal kebaboom itu), aku mula bersemangat gila nak buat lab. alah... e.coli, senang je setakat 24 hours and so dan treat-agak leceh tapi tak mengapa- aku meneruskan perjuangan membela e.coli dan merawat.

Then, this morning i got a call -Urgent- from boss. discuss so and so...antara yang aku kena highlight buat diri sendiri ialah..aku kena baca manyak pasal HP ooo -bos tekankan banyak baca ooo ....bukan baca pasal MELATI KOTA BHARU, si melati ini tidak menolong aku langsung dalam projek ni... oh, Melati, selamat tinggal untuk sementara waktu... nanti kalau otakku tersumbat dengan HP (belum baca lagi aku dah rasa segala vena dan arteri dalam otak kembang kempis dengan cepat) kita berjumpa lagi ya Melati ...hopefully sebelum aku masuk tidur malam ni.

No comments:

Post a Comment