Wednesday, December 23, 2009

Tak habis-habis...

Tak habis-habis dengan Melati! Balik rumah dalam pukul 11 malam tadi terus aku terkam Melati Kota Bharu. Tak apalah tak supper pon...lagi pun aku nak kontrol berat (Kawan dari program nutrisi kasik carta Body Mass Index-dalam maknanya tu)

BTW aku dah proceed 1 phase pagi tadi. Huu, haru bebenor. Jatuh maruahku bila mintak tolong orang hidupkan BSC. Malam tadi gabra tak payah nak cerita, lintang pukang lari (nasib baik sorang) sebab lampu BSC buat versi lip lap, tambah pulak dengan bunyi kipas macam jet perang-ingatkan nak meletup lagi sekali-(Begini rupanya trauma).Last-last aku tawakkal buat kerja dalam gelap bertemankan portable bunsen burner Weng King.

Arakian nak collaborate dengan mikrob lab pun banyak likunya. Banyak kali dah tepon pegawai kat situ...tak berangkat...punyalah sibuk tahap gaban diorang. Kalau main serbu buat macam lab sendiri xmolek di pandang orang pula...

Petang ni haruslah pula aku berusaha baca semula manuskrip tahap jalanan yang siap ditulis beberapa minggu lalu. Edit apa yang patut, tambah result kalau boleh... Berdoa panjang aku supaya dihadirkan keajaiban pada sampel yang bakal dikultur sekejap nanti.

Dah 3.05 pm..

2 comments:

  1. memang pun... ...O_o....
    tak abes2 dgn melati..
    huhu...
    bila nak khatam? ...^^....

    ReplyDelete