Monday, December 21, 2009

hari hari pening-pening hari-hari-pening pening hari

Semalam aku tak dapat nak teruskan pembacaan 2 jurnal yang lain kerana ... aku terpaksa ulang 3 4 kali baca. Maklumlah... Aku nak hafal kalau boleh isi-isi pentingnya.

Tak ingat hari ini ada talk dari prof. pasal nano apa ntah...boleh je aku nak ikut tapi selalunya bila aku berkeputusan begitu ...lagi 2 jurnal aku? Melati aku bila pulak nak baca? aku dah janji nak baca Melati Kota Bharu selepas menelaah 3 jurnal. Lagi lambat aku habiskan semua jurnal, lagi lambat aku terima 'upah'. Prof. pun apa kurang bestnya. Talk prof memang best. Rugi aku tak ajak Ad join sekali. Kalau dia ada rasa macam bersemangat sikit.

Lab work pun hanging atas angin je... mana nak dapatkan darah kuda ni? Haruskah aku perjudi nasib dengan menyeludup darah expired dari tabung darah?

Nak join ke tak 'talk' ni... Join ke? x join ke?

No comments:

Post a Comment