Monday, March 22, 2010

Urat tepi darah cepat beku?

Where should i begin ..nananana...
Haruskan aku buat skandal supaya ada cerita untuk ditulis

Nananana...
Adakah peristiwa pitam di stesen petronas padang tembak suatu yang hangat.

Tapi inilah peristiwa yang tak dapek aku lupakan pada suku tahun pertama ini... tak pernah-pernah lagi ambik darah dua kali, misi kata urat tepi selalu beronar. Jadi tukar tangan kanan.

Uish, budak-budak dok berkompang, panas teriks, baju ala-ala Norkumalasari aku pakai dari kepala sampai hujung buku lali hitam legam. Lepas donate darah(kira sedekah aku ni xjadi la ye sebab di uar2kan di persada internet), masa aku bangun nak tunggu cabutan bertuah uncle Ismail tiba2 jadi gelap. Tak tau la berapa orang usung anak gajah ni. Ooo begini rupanya pitam... kira aku pitam 2 kali hari tu. Yang best dapat kipas dan buleh tidur sementara tunggu hadiah. 1 jam +- aku tidur atas kerusi penderma darah...

wakakaka... tak ada la sakit sangat pitam ni...buleh hadiah susu dgn cekedis dengan cekelat 2 butir. pas tu buleh makan bihun sedap.

BTW, lama dah aku tau urat aku jenis highway...xbercabang. lepas tu misi ambik urat tepi... lagi beronar... beku tetengah jalan. Sampai hari ni lenguh tak hilang, tak buleh angkat benda berat. Tempat cucuk jarum macam kena kekoh ko hantu.

4 comments:

  1. aku kalau stress gi KKB derma darah. 3 bulan sekali. nurse dah kenai pun :p

    ReplyDelete
  2. uishh.. bila masa kak za pitam ni?
    cerita lama ker atau baru je ni?

    ReplyDelete
  3. cerita lamer per baru semalam...ngeh3...

    ReplyDelete
  4. hahaha...penah gak nak derma darah..
    sekali darah tak nak tubik... hohoho...
    abes lengan kiri kanan kena cucuk...
    dia kuar sikit lepas tu stuck...
    macam vein bengkak... huhu seminggu lebam :(

    ReplyDelete