Tuesday, November 6, 2012

Find love in 100 days

Fasa 1 (sesi 2010 / 2011)
Along n Abang Fahmi ------------------> InsyaAllah Selamatttttttttt bakal jadi pengantin bulan 2 tahun depan

Fasa2
Zalila sensen n U.... (sesi 2012/2013) ----------------------> in process

Macam la saya ni buka kompeni kenen-kenen. Bukannnnnnnn

Inilah kisahnya bila duduk di kalangan remaja matang alaf kini. 

Bermula siri 100 hari mencari cinta ialah ketika akhir tahun 2010 nak masuk tahun baru. Kalau tak silap. Mereka wah laaa... begitu bersungguh-sungguh dan berazam sekali. Abang Fahmi yang muka sikit nak gangster tu pun mulanya jual mahal tak patut. Namun begitu berkat keazaman dan doa, berjaya juga dipikat dan diikat. Hohoo... Saya respek. Selepas menjadi follower kepada budak-budak ni...rasa semangat pula nak jadi cheerleader. Maka saya jadi cheerleader. Go go go, aja aja fighting katanya saya.


Ok. Dalam misi ini, Along tidak bersendirian. Ada rakan-rakan sebaya yang lain. Oleh kerana along sudah ada target man, so mereka fokuskan kepada along dulu. Sungguh sporting ye mereka. 

Sekarang, dekat-dekat nak habis belajar tambah lagi dengan perasan tua, ditambah pula lagi kena sound ke mok dia...giliran zalila sensen kawan baik along tu pula yang secara tidak langsung terlibat dalam modus operandi ini. Anak-anak remaja sekelian, untuk makluman misi ini dijalankan secara profesional tahap 4...bukan misi spesis budak2 sekolah menengah ya. Sekian terima kasih.

INI ialah modus operandi bagi pelajar-pelajar dewasa yang fokus sangat kepada pelajaran dan tiba-tiba tersedar bahawa mereka juga perlu fokus kepada sunnah alam.  Wallahua'lam





2 comments: