Tuesday, May 11, 2010

Sekolah sukan bukit jalil

Dari kecik aku hanya fokus kepada Piala Thomas, bukan Uber.

Tapi tahun ini, aku teruja dengan barisan-barisan pemain wanita. Si Sonia tu walau nampak lembut tapi bagus. Pemain beregu pun aku suka tengok, senyum je. seolah-olah dalam hati ada taman. Tak tahulah kalau lawan indonesia. Ditakdirkan kalah dengan Indon pun aku tetap tabik dengan player2 perempuan kita ni. Tak ada experience tapi cool, (or sebab main di gelanggang sendiri). Tapi US dah pandai bawak turun chinese juga, mantap tapi kalah.

Piala Thomas aku dah tak ada selera nak tunggu. Asyik-asyik Chong wei, kesian aku tengok. Kalau kalah kena boo. Stress. Tapi aku nak tengok juga skuad bimbingan bekas abang angkat aku ni. Mana tahu Rashid bagi buah-buah bernas, ilmu pendam.

Satu je aku heran, dari kecik sampai tua, seingat aku, asal badminton je mainnya waktu maghrib. Aku kupas bawang kat rumah orang mati pun tak ikhlas. Tahlil kadang2 ikut tak ikut (kecik2 dulu).

Lepas habis belajar kat sini aku nak ambik SPM di sekolah sukan bukit jalil pula. Aku nak masuk jurusan bola tampar dgn badminton.

No comments:

Post a Comment