Thursday, May 13, 2010

Hari berdebar sedunia

Hajat nak jumpa SV marin kansel, sebab SV penen tengok paper aku macang dok cukup sifat. Lepas aku ulang baca sepertimana yg diarahkan...aku sendiri naik penen. Apa yang tertinggal? roper-roper nya memang ada yang meninggal. Aku cari result tu balik. 2 minggu lepas aku nampak kertas result tu berkeliaran dekat-dekat dengan fail kuning... alih-alih bila time desperate hilang ghaib ditutup hijab.

Aku gabroh... pagi2 lagi aku sms dia.."dr, saya bajet nak jumpa dr pukul 3 lebih hari ni." aku memang nekad dah nak jumpa. Selagi x jumpa selagi tu tak aman, apa nak jadi jadilaaa... bila jumpa aku cadang nak bentang kan idea desperate plan B.

Sambil-sambil tunggu pukul 3..aku usha journal mana layak untuk paper ku ini... xprasan dr call before 3. aku call balik, dr dok akat der... aku call bilik dia..dok akat jugok der... aku meseh.. sekali dok reply jugok der...

Debaran membawa ke hujung kaki...selagi aku dok jumpe...hidup dok tenang...dak po kena murih asal lepas hutang.

seharian saraf tunjang aku mengecut. jantung xberapa normal, muka tumpah darah...

No comments:

Post a Comment