Tuesday, November 30, 2010

Hatiku kau guris luka

Perangai comel gak saya ni/ Jenis makan dalam.

Sekali teringat ayat sadis tu rasa nak menitik air mata...tapi ditahan-tahan. Ego beb...Kalau nangis lebih-lebih kang xmacho.

Dalam sebulan dua ni emo menjadi-jadi, manja. Bila terkena penangan lidah orang yang tak tahan dengan emo akibat perubahan persekitaran dalaman ni, bukan setakat terguris, lebih dari itu 'tertusuk' dalam.

Aku kalau dah makan hati sendiri, susah nak pulih de. Kalau dah sekali orang kata perangai macam #### , ingat sampai bila-bila. Dalam dua tiga hari ni, bila jumpa kawan tu, aku senyap. Aku tak taulah seteruk mana perangai aku masa aku bagi order suruh off lagu rock jinbara yang bingit telinga tu...at the same time masa tu aku kena gastrik, lenguh lumpuh lagi, sakit kepala lagi...kalau tak datang penyakit-penyakit ni buleh je sabar dengan lagu setan tu.

Nak kritik perangai aku pun...guna la perkataan yang harmoni sikit..kalau aku sempurna , bumi ni bukan tempat tinggal aku tau...may be aku dok junjung arasyh ke, dok tawaf atas langit ke...

Sebab aku dah makan hati, lagi la aku buat perangai comel...maka dengan itu dia akan 'mengecopsahkan' la bahawa apa yang disemburnya itu betul. Ada aku kesah?


No comments:

Post a Comment