Wednesday, October 17, 2012

Perihal Harilahir

Inilah calon-calon pengharilahir hari ini dari kiri AZUAN, BAITI, ILA, IDA. Semoga panjang umur dan tercapai lah target nak kawin taun depan. Azuan nak kawin taun depan pun buleh tapi kena konfron dengan bini dulu lah kehkeh





 Ini semasa mereka sedang bersusah payah untuk memenuhkan meja khidmat awam a.k.a meja letak makanan wakaf. Jadi jangan sesiapa secara xsengaja letak makanan mereka di situ jika tidak mau kongsi. mereka makan saja tanpa tanya siapa punya. lagi la kehkehkeh/- lelaki bergaya itu sudah berpunya












 Sedang menunggu pavlova hasil air tangan orang yang sedang demam. Sapa pakar pavlova? nanti saya tunjukkan. Yang tudung pink itu bakal pakar forensik, yang sedang termenung itu bukan kerana tunggu makan, tapi sedang melayan perasaan MALAS NAK KENA JAGA EXAM DI DEWAN A. Yang tudung hitam itu tunangan orang, itulah ciri-ciri orang lapar sebenarnya.











 Owh, ini pula tetamu-tetamu sedang membodek birthdayman... tukang baca doa itu sudah tentunya di tengah...yang baju hitam itu hobinya naik kapal terbang melancong sana sini..kalau besday2 girl berangan duduk london time hujan renyai2 dengan suhu aircond 20C sambil merenung ikut tingkap bilik siswazah, beliau cuma mampu jeling2 manja. ada aku kesah katanya...baju belang2 besdayman itu malaslah nak cerita minggu depan dah nak anta 10 kopis.










 WAHLaaaaaaaaa... pakar pavlova yang sedap itu lah yang di kiri sekali... tiba-tiba sahaja xdemam hari ini. Tapi ura-uranya nak sambung tidur tengahari. Pelajar Phd di tengah2 itu bakal mengajar dah taun depan. Si ben tu pulak kelam kabut naik bas dengan tak mandi dekat 2 hari (2hari???)ke penang semata-mata nak cepatkan penghantaran 10 salinan tesis beliau.









 Tak tau lah kenapa si Ila ni minat sangat ambik gambar kek, bukannya kek tu reti senyum pun. Rakan subahat beliau kat tepi sedang memberi sokongan moral.














 Malas nak cerita, ini ciri-ciri orang kenyang.















 Bakal dirindui, areefa Phd candidate dari palestine, bila pulang ke sana kelak kami iringi dengan doa ..semoga keselamatan mengiringi Areefa.















 Gambar sengaja diterbalikkan sebagai langkah2 keselamatan.















 Inilah MAKHLUK PAVLOVA yang sedap itu.
















 Inilah TIRAMISU yang amat sedap itu jugak
















 Bihun singapura hasil tangan Baiti ni tak cukup... Baiti kena up lagi 3 pek lain kali. Please...:)













 4 calon penyambut kesyukuran harilahir mereka bersama pembunuh tikus bersiri, Encik wan.

















Kesimpulan dari laporan saya; Hari ini saya makan percuma , makanan mahal-mahal. Sempena hari lahir kanak-kanak ribena bilik saya sudah tentu! dan sempena sempurnanya sebuah THESIS seorang kawan.Ya, kawan saya yang baju perpel itu. GAMBAR INI SENGAJA JUGA DITERBALIKKAN kerana seorang calon Msc yang BIAS di sebelahnya.









Sekian.

Disediakan oleh,
Tuan tanah.

No comments:

Post a Comment