Wednesday, June 22, 2011

Sukan Orang Kurang Upaya (SUKOKU) Peringkat Negeri, saringan hari 1


Gambar 1: Ini saya (bukan wajah sebenar)

Gambar 2: Anak-anak istimewa

Gambar 3: Bersama guru masing-masing


Gambar 4: Antara sukarelawan



Inilah antara aktiviti kegemaran saya... setakat ini saja yang saya mampu. Bersama mereka terasa hati cepat penuh. Teringat kata-kata Dr.Ziad ketika bertemu beliau beberapa tahun dahulu: "Wohoo...Dok sini lagi? saya ingat awak dah terbang ke mana-mana ikut MERCY." Saya cuma mampu tepuk dahi.

3 comments:

  1. eh, kak za da bertukar wajahkah??(Figure 1, 2011) hee~=D

    ReplyDelete
  2. ambo menjadi muka depan berita sukan oku...kak za, manakah mghilang editing yg segar lg bugar utk tatapan gmbr hamba yg lebih molek dn elok? ambo npk mcm ikan kembung yg kelemasan dek tertelan air laut jek

    p/s: minta catat dlm min mesyuarat deh

    ReplyDelete