Tuesday, June 22, 2010

kualiti kerja

Kualiti kerja kerani dan kerja belajar aku minggu ni nampaknya terbit di bilik gelap di rumah selekoh nombor 2.

Jadi aku rasa agak tidak bersalah kerana tidak ke sekolah- sebab mengikut reputasi aku di sekolah semenjak beberapa minggu lalu, aku tidak fokus belajar mahu pun kerja. Ia bermula dengan simptom-simptom rajin ke perpustakaan.

Kerja lab, aku mula setelah tenggelam matahari. Tidak mengapa, ada juga ahli ahli kerja malam seperti weng kin dan siti nurul syuhada pada minggu ini.

Lagi pula kekerapan gagal yang berlaku secara rally menyebabkan pemikiran pesimis muncul seperti...bila masuk bilik manusia manusia memandang pelik macam diorang tak pernah fail. Jika mereka bercakap-cakap, rasa seperti menyindir-nyindir... apatah lagi bila mereka bercerita pasal jumpa sv dan sebagainya/

Maka, jadilah aku batman...yang duduk dalam gua...keluar masa orang tak ada, dan menjalankan misi rutin di lab pada waktu malam.

Tapi, duduk dalam gua ni bagus juga. Banyak kerja dah siap. Tak lalu makan nasik. Dan tak terdedah kepada sinaran ultraungu.

No comments:

Post a Comment