Wednesday, May 13, 2020

Sambungan di sini DIHC part berikutnya

Ceritanya ringkas. Nak kena ada bf sebab dah termenipu dalam borang.

Ini bukan masalah, tapi lebih kepada tak senang duduk. Ya lah sebelum ni isi mana mana borang jujur je gitu tiba tiba yang ni buat..lagipun organisasi beb, bukan main pondok pondok masa kecik.

logiknya pada zaman bodoh tu,  kalau aku ada bf jadi dalam borang tu dah jadi tak menipu. Why not cari lah seorang. Wahh macam senang.

Macamana nak ada boyfriend yang mana pada masa yang sama tak mau. Masa tu kalau dengar orang couple ada perasaan geli haha apatah lagi kalau bayangkan diri sendiri.

Pada suatu hari yang lapang, sekali lagi masuk icq. Mirc jarang masuk, ni malaysia punya irc.

selalu log in icq. icq international boleh dapat kawan2 luar negeri, boleh speaking. Cakap inggeris berterabur pun tak ada masalah sebab orang lain pun sama juga segi teraburnya.

Biasanya bila nak kenal lebih mesti akan taip 'asl'. Asl ni bukan asal tau, it stands for age, sex, location. Dalam dua tiga member chat ada sorang ni yang saya selesa borak.

Then an idea came to my mind.



saya tanya, dah ada steady girlfriend? Dia cakap tak ada. 


Kalau macam tu jadi boyfriend saya lah ... sampai kita jumpa yang betul2 then kita declare each other. Kena honest lah.

Ok. Deal. 

Wahlaaa senang betul cari boyfriend. Haha.

chit chatnya panjang dalam tu saya bagitau la alasannya. Alasannya mudah kalau ada orang tanya saya dah ada bf ke belum senang aku nak menjawab ada.

Dengan dia ni selamat, orangnya jauh nun di Bhutan kerja tourist guide naik gunung minggu minggu kalau ada job. Mana nak sampai Malaysia cari saya. Sekadar dalam sistem suria yang bernama icq tu je lah. ye sekadar dalam tu je la pada mulanya huhuhu.


No comments:

Post a Comment