Tuesday, October 18, 2011

Sakit gigi

baca blog orang ni kita dah boleh agak tuan punya blog tu orang ada duit ke orang yang kurang duit...bila baca blog orang tu boleh gi macam-macam destinasi best-best, klik gambar situ klik gambar sini lepas tu cerita kebahagiaan yang amat sangat sebab berpeluang...rasa macam semacam. Bila baca blog orang ni dengan rintihan yang mendayu-dayu, bersusah payah memujuk diri supaya bertabah hati, rasa macam semacam jugak.

cerita ni tak ada kaitan dengan sakit gigi.

2 comments:

  1. saya sebenarnya menyesal bila mempamerkan diri, dulu blog saya bukan darus interferon, tetapi blogger ini tidak mahu dikenali. masa itu bebas menulis, berhujah, berpoyo...

    tapi bila sekarang kita bercerita, mesti ada serangan peribadi, poyo lah, konon romantik sangat, konon itu dan ini...

    saya blogging sebab saya nak kumpul kenangan saya. kenangan saya bujang dulu, kenangan saya susah sangat nak kawin, kenangan dapat bini, kenangan dapat anak, kenangan saya sakit sangat nak habiskan master, kenangan saya kutuk najib, kenangan saya merapu, kenangan itu dan ini.

    tapi bila menulis jadi darus, orang kenal. lkalau menulis jadi anonimus orang tak kenal.

    saya dedahkan identiti pun sebab nak rais sikit untung dari Nuffnang. baru boleh masuk competition itu, competition ini. competition masak etc etc.

    dan saya rasa, banyak blogger yang jenis dedah identiti memang kena jadi poyo sikit, baru ada orang baca.

    kalau tak, blog pun suam-suam kuku aja.

    saya luahkan apa yang terbuku. sekian.

    ReplyDelete
  2. hurm...tak semestinya org bercerita gi sana sini tu byk pitis...mcm aku rezeki muroh skit sbb ikut en asben kursus la..meeting la....so di situ satu kos tiket telah save:) sbb tiket asben company tanggung...duk di hotel best pun aku ni sekadar menempel saja...sbb apa? company tanggung jugak hihi..masa anak kecik ni lg la aku suka mkn angin...sebab apa? tiket muroh hihi

    aku mmg suka share gi mkn angin sbb aku suka share info tempat2 yg aku gi...so membantu org2 yg suka melancong...sekian

    ReplyDelete