Wednesday, May 11, 2011

Mencari Kartika dan Who am I

Saya tak teruja sangat menonton filem dokumentari arahan nor hayati karpawi ini, apa yang mengujakan saya adalah sesi soal jawab diskusi yang dikatakan ilmiah (err ok, diskusi ini memang ilmiah TAPI>>>) tapi..apa kes la norhayati karpawi ini bila panel lain mengutarakan pandangan ilmiah mereka, beliau tidak menumpukan perhatian... pot pet pot pet dengan orang sebelah.

Selaku panel, beliau harus peka dengan kertas dan pen. Panel lain ada pen dan kertas okay. Bukan lenggang lenggok tunggu orang bekap. Nampak sangat dokumentari beliau tidak menjurus ke arah akedemik tapi untuk ke arah kepentingan peribadi dan mencetuskan polemik. Ini tidak baik untuk kesihatan generasi Sheh.

Saya tidak layak jadi YB kerana selaku YB kita perlu maintain cool dalam menghadapi serangan sebegini. Kalau saya di tempat panel yang satu lagi, dah lama kena tapak kasut saya agaknya nor hayati karpawi ni. Orang nak terang ni dengar betul betul la bangang!...

Filem who am i ialah berkenaan isu tudung yang mana 2 orang panel bangang tu kata hadis nabi ke langit tengok rambut kena bakar tu tak soheh.

1 comment:

  1. kalo nak terjun longkang..
    terjunlah sendirik..
    jangan nak libatkan orang laen..

    ReplyDelete