Friday, April 23, 2010

Jumaat yang shahdu

Sekarang lepas sesi pembentangan ala kadar di bilik persidangan...aku terpaksa fokus kepada penulisan jurnal pula, yang result pun ala kadar juga...entah publisher mana la nak sambut hasil tulisan aku ni...wallahu a'lam.

at the same time, kena masuk lab juga.

Dalam pada kalut-kalut ni, aku teringat supervisor berpesan supaya cepat-cepat habis dan ganti dia. Ganti dia? huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... aku tengok dia kerja pun dah rasa letih. Mampukah aku?

Apa kata, lepas misi ini selesai,insyaAllah... aku break kejap untuk habis kan plot-plot novel aku yang tergantung. Dan lukisan lukisan aku yang terperuk di sudut ruang sana.

Ini semua kerja Tuhan... 10 kali apa kata pun ...kalau Tuhan kata jadi, maka jadi. Kalau Dia kata tak payah, maka tak jadi.

No comments:

Post a Comment